روش های مختلف به سطح پایین تر کراتینین 2.3

یک شنبه 16 تير 1392
ن : lafee

روش های مختلف به سطح پایین تر کراتینین 2.3

 روش های مختلف به سطح پایین تر کراتینین 2.3


به طور کلی، بیماری های مراقبت از بیماران کلیوی در مورد راه های زیادی برای کاهش سطح کراتینین بالا. اجازه دهید سطح کراتینین 2.3 برای مثال، روش های مختلف برای کاهش سطح کراتینین 2.3 چه هستند؟

سطح کراتینین 2.3 به معنای شرط است در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیوی مزمن، که به معنی کاهش متوسط ​​در عملکرد کلیه است. به طور کلی، آن است که کمی زودتر برای مرحله 3 بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مزمن را درمان دیالیز یا ketosteril برای کاهش کراتینین 2.3. علاوه بر این دو روش رایج برای کاهش سطح کراتینین بالا، چه راههای دیگری برای کاهش کراتینین 2.3 هستند؟

یک رژیم غذایی کم پروتئین

از آن خواهد شد که معمولا به بیماران مبتلا به کراتینین 2.3 و دیگر سطح کراتینین بالا توصیه می شود. علاوه بر رژیم غذایی کم پروتئین، بیماران خواهد شد همچنین با توجه به شرایط خاص خود را دارند با توجه به برخی از پیشنهادات دیگر. اگر شما نیاز دارید، شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خود را به kidney-support@hotmail.com ارسال، کارشناسان ما می تواند به شما لیستی از غذاهای کم پروتئین و برخی از پیشنهادات رژیم غذایی دیگر ارسال کنید.

داروهای غربی

برخی از داروهای خاص غربی مانند ACEI، می روند، ARBs، داروهای فشار خون، دیورتیک ها، و غیره خواهد شد پیشنهاد برای کمک به کم کردن سرعت توسعه شرایط، که می تواند کراتینین کمتر 2.3 به درجه خاصی کمک کند.

داروهای گیاهی چینی

ریواس چینی، ligusticum wallichii، turnjujube، گل kudzuvine، باربادوس، و غیره و داروهای ثبت اختراع های چینی مانند شن shuaining، Niao duqing است، به طور معمول استفاده می شود به کاهش سطح کراتینین بالا با افزایش سم زدایی روده.

درمان در خارج

تمام راه های ذکر شده در بالا برای کاهش کراتینین 2.3 نمی تواند مقابله با مشکل از ریشه است. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و کراتینین کمتر 2.3 در همان زمان، و سپس میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند تبدیل به بهترین انتخاب شما. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی با هدف در ترمیم آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه است که بهبود، کراتینین 2.3 به طور طبیعی به سطح نرمال است. اگر شما علاقه مند در داروهای چینی در کاهش سطح کراتینین بالا و کمک به اجتناب از دیالیز، در صورت تمایل یک پیام خصوصی به ما را ترک زیر.


نظرات شما عزیزان:

نادیا
ساعت18:39---29 آذر 1395
سلام خسته نباشید مادرم مدت دو ساله دیالیز میشه . سنش ۴۷ سالشه. دو ساله پیش به علت فشار خون بالای۲۵ در بیمارستان بستری شد و با ازمایش خون مشخص شد کراتینین خونش به ۷ رسیده دکترا تشخیص دادن باید دیالیز بشه بدنش هم متورم میشد.روزی ۳ نوبت دیالیز میشد الان هفته ای یه نوبت میره اونم با اصرار ما تحمل دیالیزو نداره رو حیه شو از دست داده . کراتینین خونشم شده ۹ خیلی نگرانم کمکم کنید
پاسخ:چگونه در مورد سطح کراتینین خود؟ چه می توانم برای شما انجام دهد؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.